Ви можете повернути або обміняти товар, який Вам не підійшов, протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує «Закон про захист прав споживача».

Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Згідно статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови:

  • не підійшов за технічними характеристиками;
  • не може бути використаний за призначенням;
  • не минуло 14 днів із моменту отримання товару;
  • товар не використовувався і збережено його товарний вигляд (наклейки, пломби, ярлики, коробка, інструкція і т.д.).;
  • повністю збережено упаковку.

 

Обмін та повернення відбувається через Нова Пошта

  1. Повідомте нам номер замовлення по якому планується обмін/повернення (менеджер допоможе створити повернення)
  2. Запакуйте товар у повній комплектації як був при отриманні
  3. Відправте за адресою: 

Витрати на зворотню доставку оплачуються покупцем.
Після отримання та перевірки товару, ми протягом 3 днів надішлемо новий товар або повернемо гроші на Ваш банківський рахунок.

Шановні покупці! Після отримання та огляду товару претензії щодо комплектації, зовнішнього вигляду, не приймаються! Переконливо просимо Вас перевіряти зовнішній вигляд і комплектацію при отриманні товару.

 

Умови обміну / повернення товару належної якості
Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.
Обмін товару належної якості провадиться:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • споживчі властивості, пломби, ярлики;

Роз'яснення:
Товарний вигляд: Новий товар реалізується з заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного вигляду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які проводки і батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен памʼятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Також мають бути відсутні потертості і подряпини на виробі.
Не використовується: Вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може авторизований сервісний центр менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін в настройках, сліди використання (файли, фотографії, замітки, відео) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.

Пломби та ярлики: також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні Ви зірвали пломбу на товарі, ситуація буде аналогічною, магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.
Аксесуари - поверненню підлягають НЕ розпаковані аксесуари. Якщо є сліди розтину аксесуара і спроби вторинного пакування (особливо це стосується упаковки або блістерів) - товар повернути неможливо.


Товар не підлягає обміну або поверненню при одній з наступних умов:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі;
  • ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.